I. Preambulum
Üdvözlöm a honlapomon! Köszönöm, hogy vásárlása során megtisztel a bizalmával!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényt szeretne megbeszélni, úgy kérem, vegye fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén.
II. Szolgáltató (eladó) adatai
A szolgáltató neve: Jeges Barbara
A szolgáltató székhelye: 4024 Debrecen, Tímár utca 14. 1/3.
A szolgáltató email címe: barbivoicestudio@gmail.com
Adószám: 51366425-1-29
Telefonszám: +3630-087-2748
Honlap: https://barbivoicestudio.hu/
III. Tárhelyszolgáltató adatai
Tárhelyszolgáltató neve: EVOLUTIONET Kft.
Székhelye: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
Email: ugyfelszolgalat@szerverzum.hu
Telefonszám: –
IV. Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) célja, hogy meghatározza az Eladó által a Vevő részére a https://barbivoicestudio.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül történő termékértékesítés általános feltételrendszerét. Az ÁSZF önmagában nem hoz létre szerződéses jogviszonyt az Eladó és a Vevő között. Az ÁSZF tárgyát képező termékértékesítés körében megvásárolható Termékek listája a Weboldal „Kurzusok” menüpontjában található. A Termék vételárán túlmenően az Eladó további díjat nem számol fel Vevő felé.
A Felek között szerződéses jogviszony az ÁSZF-ben meghatározottak szerint jön létre. A szerződéses jogviszonyra az ÁSZF-ben és a Vevő általi megrendelésben foglaltakon túl az Európai Uniós közösségi és a magyar jog alkalmazandó, különösen az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.), valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, a 2009/22/EK irányelv módosításáról, AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet), a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, továbbá a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet vonatkozik.
Jelen ÁSZF-ben említett időpontok, időintervallum megjelölések a közép európai idő szerint értendők. A jelen ÁSZF-ben említett munkanapok, munkaszüneti- és ünnepnapok alatt a magyar munkanapokat, munkaszüneti- és ünnepnapokat kell érteni.
Alapvető fogalmak:
Vevő: az a legalább 13. életévét betöltött Fogyasztó vagy Vállalkozás, aki az ÁSZF-ben foglaltak szerint a Weboldalon keresztül terméket vásárol. Az ÁSZF erre irányuló külön rendelkezése hiányában a Vállalkozásra is a Fogyasztókra vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni, továbbá a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Eladó: a https://barbivoicestudio.hu/ webhely üzemeltetője és a Termékek eladója.
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
Megrendelés: A Vevő által kiválasztott Termék(ek) megvásárlására irányuló Vevői jognyilatkozat, amellyel az Eladó és a Vevő között létrejön a szerződéses jogviszony.
Termék: A Weboldal „Kurzusok” menüpontjában a Vevők részére megvásárlásra felkínált kurzusok
Harmadik személy: a Feleken kívüli természetes- vagy jogi személyek, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek.
Áru: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt: ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia, valamint ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit (a továbbiakban: a digitális elemeket tartalmazó áru)
Digitális elemeket tartalmazó áru: ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában, vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit
Digitális tartalom: digitális formában előállított vagy szolgáltatott adat
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Tartós adathordozó: bármely olyan eszköz, amely lehetővé teszi a fogyasztó vagy a vállalkozás számára a személyesen neki címzett adatoknak a jövőben is hozzáférhető módon és az adat céljának megfelelő ideig történő tárolását, valamint a tárolt adatok változatlan formában történő megjelenítését
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti Áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti, a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Vételár: az Áruért, valamint a digitális tartalom szolgáltatásáért fizetendő ellenszolgáltatás.
V. Szerződés létrehozása
1./ Amennyiben a Vevő Terméket kíván Vásárolni az Eladótól, úgy a Webáruházban felkínált termékek közül a megrendelni kívánt termékre szükséges kattintania. A „Vásárlás” gomb segítségével a kiválasztott termék esetén átirányítja a „Megrendelés” fázisába
2./ Ezt követően a Vevőnek szükséges megadnia a vásárlás végrehajtásához szükséges adatokat, vagyis a nevét, e-mail-es elérhetőségét, valamint a választott kurzust, vagy csomagot. Vevő a megrendelés fenti adatainak ellenőrzését és az esetleges adatbeviteli hibák javítását követően, a jelen ÁSZF és Adatvédelmi tájékoztató elfogadására vonatkozó nyilatkozat bejelölésével és a „Elküldöm” feliratú gombra kattintással adhatja le érvényesen megrendelését.
3./ A szerződés a Felek között akkor jön létre, amikor a Vevő a 2. pont szerinti adatok megadását követően „Elküldöm” gombra kattintással elküldi Megrendelését az Eladó részére.
4./ A 3. pontban foglaltak Vevő általi teljesítésével a Felek között a Vevő által megrendelt Termékek vonatkozásában határidős adásvételi szerződés jön létre.
5./ Az Eladó a 4. pontban foglaltak szerint létrejött szerződésről a Vevő által megadott e-mail-es elérhetőségre megerősítést küld a Megrendelés tartalmáról. Ha a visszaigazolás nem érkezik meg Vevőhöz 48 órán belül, akkor Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelések feldolgozása minden munkanapon a közép európai idő szerint 09:00 órától 16:00 óráig történik. Amennyiben a megrendelés a fenti időintervallumon kívül érkezik Eladóhoz, azt a beérkezést követő első feldolgozási időszak kell Eladóhoz érkezettnek tekinteni és attól az időponttól számított 24 órán belül kerül feldolgozásra. A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt az Eladó nem iktatja, és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.
6./ A 3. pontban foglaltak Vevő általi teljesítése esetén sem jön létre a Szerződés a Felek között, amennyiben:
a. az Eladó rendszerének hibájából adódóan a Terméket a Vevő nyilvánvalóan hibás áron vásárolja meg vagy
b. személyes adatokkal, hitelkártyával stb. visszaélés vagy más bűncselekmény történt a vásárlással összefüggésben.
Nyilvánvalóan hibás az ár amennyiben:
a Termék ára első ránézésre is hibás (pl: egy vagy több számjeggyel több vagy kevesebb szerepel az árban), vagy
a Termék ára úgy kerül feltüntetésre, hogy a feltüntetett ár igazolhatóan nem éri el a Termék beszerzési árát.
7./ A szerződési feltételeket és tájékoztatókat Vevő a weboldal használatával menthető formátumban letöltheti és/vagy kinyomtathatja.
VI. Teljesítéssel kapcsolatos rendelkezések, adásvétel
1./ A teljesítés határideje: a szerződés létrejöttétől számított 3 nap.
2./ Teljesítés helye: az Eladó által a Megrendelés megerősítésében megadott online felület.
3./ Az Eladó köteles a Vevő által megvásárolt Terméke(ke)t az 1. pontban meghatározott teljesítési határidőn belül a 2. pontban meghatározottak szerinti teljesítési helyszínen a Vevőnek átadni és a vonatkozó jogszabályok szerint – figyelemmel a Vételár kifizetés 3. pontban foglaltakra is – a Termék(ek) tulajdonjogát a Vevőre átruházni.
A teljesítéssel kapcsolatos közös rendelkezések
4./ A teljesítés időpontja a sikeres átadás-átvétel időpontja.
5./ A Termék(ek) átadás-átvétele során a Vevő elvégzi a Termék(ek) mennyiségi és minőségi ellenőrzését. Ha az átadás-átvétel során a Vevő azt állapítja meg, hogy valamely Termék (ideértve azok részegységeit is) hibás, illetve hiányos, de a hiba, hiányosság mértéke folytán a teljesítés megtagadása nem indokolt, a Vevő a teljesítést elfogadja, és a hibát, illetve a hiba vonatkozásában érvényesíteni kívánt szavatossági igényt bejelenti az Eladó részére a fent feltüntetett elérhetőségek bármelyikén.
6./ A Vevő az 5. pontban megjelölt szavatossági igény körében a Termék cseréjét kérheti. Amennyiben a Termék ismételten hibásan érkezik vagy meghibásodik, úgy a Vevő az ár leszállítását kérheti, vagy elállhat a szerződéstől azzal, hogy jelentéktelen hiba miatt az elállás joga nem gyakorolható.
7./ Amennyiben a Vevő az ellenőrzés keretében azt állapítja meg, hogy a Termék (ideértve azok részegységeit is) hiányzik, illetve nem felel meg a minőségi feltételeknek úgy a Vevő a Termék átvételét megtagadja és ezzel együtt a teljesítést visszautasítja. A teljesítés elutasításának tényéről és annak indokairól a jelenlévők jegyzőkönyvet vesznek fel. Eladó köteles a hiányt haladéktalanul, de legkésőbb az arról való tudomásszerzést követő 8 napon belül pótolni, illetve a hibás Terméket díjmentesen ugyanezen időtartamon belül kicserélni. Amennyiben az Eladó a hiányokat nem pótolja, illetve a hibás Terméket/termékeket nem cseréli ki, a Vevő jogosult a Szerződéstől elállni.
8./ Amennyiben az Eladó más Terméket ad át a Vevőnek, mint amit megrendelt, úgy Vevőt a X. pontban rögzített jogok illetik meg.
VII. Vételár kifizetése, számlázás
1./ A Vevő a vételárat forintban (HUF) a Megrendelés leadását követően banki átutalással fizeti meg az Eladó részére.
2./ Az Eladó a termékértékesítésről a fizetés módjának megfelelő számlát köteles kiállítani és köteles a számlát a Termékek átadásával egyidejűleg átadni vagy a Vevő által a rendelés során megadott e-mail címre megküldeni elektronikus számla formájában.
3./ A Termék(ek)nek a Vevő részére történő átadására a megfizetését követően kerülhet sor. A vételár megfizetéséig a Termék(ek) tulajdonjogát az Eladó fenntartja.
4./ A banki utalásos fizetésre a magyarországi rendelések esetén 3 munkanap áll rendelkezésére, ezt követően az Eladó törölheti a megrendelést. Kérjük, hogy a közlemény rovatba írja be az Eladó által kiállatott számla sorszámát, melyet a vásárlás után küldött visszaigazoló e-mail tartalmaz.
5./ A weboldalon látható termékek árai változtatásának jogát az Eladó fenntartja. Az árváltozás a már megrendelt termékek árát nem befolyásolja.
6./ Eladó a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.
VIII. Szavatosság, jótállás
1./ Az Eladó szavatolja, hogy
a Termék(ek) mindenben megfelel(nek) a jogszabályokban, illetve a Felek megállapodásában foglalt feltételeknek, vagyis a Termék(ek) megfelelnek a gyártó általi leírásnak, a Vevő reális elvárásainak, különös tekintettel a Termék(ek) jellegére és a Termék(ek) Eladó által meghirdetett jellemzőire;
a Termék(ek) mentes(ek) mindenfajta tervezési, anyagbeli, kivitelezési, illetve az Eladó vagy közreműködői tevékenységével vagy mulasztásával bármilyen más módon összefüggő hibáktól;
a Termék(ek) a rendeltetésszerű használatra alkalmasak.
2./ Eladó szavatolja, hogy a Termék(ek)en harmadik személynek nincsen olyan joga, amely a Vevő tulajdonszerzését akadályozza. Ellenkező esetben a Vevő köteles az Eladót megfelelő határidő tűzésével felhívni arra, hogy az akadályt hárítsa el vagy adjon megfelelő biztosítékot. A határidő eredménytelen eltelte után a Vevő elállhat a Szerződéstől.
3./ Az Eladó szavatolja, hogy a Termék(ek)en harmadik személynek nincsen olyan joga, amely a Vevőt tulajdonjoga gyakorlásában korlátozza, vagy a Termék(ek) értékét csökkenti. Ellenkező esetben a Vevő megfelelő határidő tűzésével tehermentesítést követelhet. A határidő eredménytelen eltelte után a Vevő a tehermentesítést az Eladó költségére elvégezheti. Ha a tehermentesítés lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna, a Vevő a Szerződéstől elállhat, és kártérítést követelhet, vagy a teher átvállalása fejében az ellenérték megfelelő csökkentését követelheti. Ezek a jogok a Vevőt akkor is megilletik, ha a tehermentesítésre megszabott határidő eredménytelenül telt el, és a Vevő nem kívánja a Termékek tehermentesítését.
4./ Eladó nem forgalmaz jogszabály által elrendelt kötelező jótállás alá eső terméket, továbbá önként sem vállal jótállást.
IX. A szerződés időbeli hatálya, megszűnése és módosítása
1./ A Szerződés a Megrendelésnek a Vevő által a „Szerződés létrehozása” pont szerinti jóváhagyásának (az Eladó részére történő megküldésének) napján jön létre.
2./ A Szerződés megszűnik:
a. a Felek szerződésszerű teljesítésével
b. a Vevő elállásával
c. rendkívüli felmondással
3./ A Vevő jogosult a Szerződéstől a teljesítéstől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni. Amennyiben a Vevő az elállási jogával élni kíván, úgy ezt az Eladó barbivoicestudio@gmail.com e-mail címére küldött nyilatkozattal teheti meg.
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. Írásban történő elállás vagy felmondás esetén elegendő az elállási vagy felmondási nyilatkozatot elküldeni határidőn belül. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus e-mailben visszaigazolni.
4./ Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összege.
5./ A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
6./ A Vevő nem gyakorolhatja a 3. pont szerinti elállási jogát
a. a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, jelen kivételi esetre csak akkor lehet hivatkozni, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
b. olyan Áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c. olyan nem előre gyártott Áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Áru tekintetében;
e. olyan zárt csomagolású Áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f. olyan Áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Áruval;
g. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha az Eladó a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát, továbbá a vállalkozás visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.
7./ Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az Árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által az Áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.
8./ Bármelyik Fél jogosult a másik Fél súlyos szerződésszegése esetén a Szerződést a szerződésszegő Félhez intézett egyoldalú írásbeli nyilatkozatával azonnali hatállyal a jövőre nézve felmondani, vagy amennyiben a szerződést teljesítése még nem kezdődött meg, úgy a szerződéstől elállni.
9./ Felek rögzítik, hogy a Szerződést kizárólag közös megegyezéssel, és írásban módosíthatják.
X. Vállalkozásokra vonatkozó eltérő rendelkezések
1./ A Vállalkozással jelenleg nem áll módjában Eladónak szerződést megkötni a digitális kurzusokat tekintetében.
XI. Panaszkezelés, jogérvényesítés
1./ A fogyasztó az termékekkel kapcsolatos szavatossági igényt vagy az Eladó magatartásával, tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken és módokon terjesztheti elő:
Írásban az alábbi internetes oldalon keresztül: https://barbivoicestudio.hu/
Írásban az alábbi email címen keresztül: barbivoicestudio@gmail.com
Írásban postai úton: 4024 Debrecen, Tímár utca 14. 1/3
2./ A fogyasztó írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
3./ Az Eladó a panaszra legkésőbb 30 napon belül írásban válaszol, a panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vevőt.
4./ Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik Vevő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez (a továbbiakban: Testület) fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.
Az eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745, Fax: 52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
Ha a Fogyasztó a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Fogyasztóvédelmi hatóságként a Kormányhivatal szervezetében működő Fogyasztóvédelmi Felügyelőség jár el.
Illetékes hatóság:
Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
Postacím: 4002 Debrecen, Pf.: 475.
Telefon: 52/533-924
E-mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Webhely: http://www.naih.hu/
A bírósági út választása esetén a per – az érintett Vevő választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható, mivel a per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik.
5./ Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani. A vállalkozás által fogyasztóval szemben, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránt indított perre az alperes belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes. Kizárólagos illetékesség hiányában a felperes – választása szerint – az alperesre általánosan illetékes bíróság helyett a fogyasztó által vállalkozással szemben fennálló, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránti pert a felperes belföldi lakóhelye, ennek hiányában belföldi tartózkodási helye szerint illetékes bíróság előtt is megindíthatja.
6./ Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt Áruval vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
XII. Felelősség kizárása
1./ Az Eladót jogszabály alapján szerződéskötési kötelezettség nem terheli. Szabadon dönt a Vevő megrendelésének elfogadásáról vagy visszautasításáról. Az Eladó kizárja felelősségét az ebből eredő károkért.
2./ Az Eladó nem garantálja, hogy a termék megfelel a Vevő által tervezett bármilyen felhasználási célra. A termékek leírásában és útmutatóiban írtak irányadók a felhasználást illetően, de a konkrét felhasználási körülményekből adódó eltérések miatt az Eladót nem terheli felelősség.
3./ Az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal olyan közvetlen és közvetett károkért, amelyek a webhely rosszhiszemű felhasználásából vagy az internet felhasználó elérhetetlenné válásából erednek. Eladó nem vonható felelősségre technikai zavarokért, például elektromos vagy számítógépes hálózati kimaradásért. Az elektronikus formában továbbított üzenetek, megrendelések Eladón kívül eső okból történő megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében Eladót nem terheli felelősség.
4./ Az Eladó a webhely felhasználásának lehetőségét bármikor, indokolás nélkül megszüntetheti az egyes Vevők számára, vagy az összes Vevőre nézve a webhely üzemeltetésének befejezésével. Ez esetben a már érvényesen leadott megrendeléseket és a Vevő egyéb kérelmeit teljesíti, más esetleges következményekért azonban nem felel.
5./ Az Eladó a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, az ezekből adódó károkért való felelősségét kizárja.
XIII. Adatvédelemmel kapcsolatos rendelkezések
A Szerződés megkötése és teljesítése, valamint a Felek közötti kapcsolattartás lehetővé tétele céljából az Eladó kezeli a Vevő személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló, Európai Parlament és a Tanács 2016/679. számú rendelet alapján. Az Eladó adatkezelési tájékoztatója a https://barbivoicestudio.hu/ webcímen érhető el.
XIV. Kapcsolattartás, értesítési és tájékoztatási kötelezettség
1./ A Szerződés keretében a Felek által egymásnak küldött értesítésnek írott (levél, elektronikus levél) formában kell történnie.
2./ Az elektronikus levél abban az időpontban tekinthető közöltnek, amikor a címzett a levél elolvasását elektronikusan visszaigazolta, ennek elmulasztása esetén az elküldést követő harmadik munkanapon, kivéve azt az esetet, ha az értesítést küldő Fél a kapcsolattartó távollétéről kap értesítést. Elektronikus levél útján érvényesen nem közölhető a Szerződés lényeges tartalma körét érintő nyilatkozat, így különösen a szerződésmódosítására, megszüntetésére, a teljesítés elfogadására és igazolása irányuló jognyilatkozat. A IX.3. pont szerinti elállási jog gyakorlására az ott meghatározott rendelkezések az irányadók.
3./ A Felek kötelesek – kellő időben – értesíteni egymást minden olyan körülményről is, amely a feladatok ellátásának eredményességét vagy kellő időre való elvégzését veszélyezteti vagy gátolja, amelynek a Szerződés teljesítésére kihatása lehet, illetve, ha valamilyen sürgős, halaszthatatlan intézkedés megtétele vált szükségessé. Az értesítési kötelezettség elmulasztásából eredő felelősség a mulasztó Felet terheli.
XV. A felek további nyilatkozatai, záró rendelkezések
1./ Abban az esetben, ha jelen Szerződés bármely része a későbbiekben érvénytelennek bizonyulna, a Szerződés egyéb részei továbbra is hatályban maradnak, kivéve, ha a részleges érvénytelenség olyan fokban érinti jelen Szerződést, hogy az érvénytelenné vált rész nélkül bármelyik Félnek nem állt volna érdekében, illetve szándékában a Szerződés aláírása. Ez esetben Felek kötelesek együttműködni az érvényes Szerződés megkötése érdekében, illetve amennyiben ez nem lehetséges, a fennálló jogviszonyukat egymással kölcsönösen együttműködve kötelesek lezárni.
2./ Felek a Szerződés teljesítésével kapcsolatos vitáik rendezését kötelesek elsősorban békés úton megkísérelni.
3./ A békés vitarendezés sikertelensége esetén bármely vita eldöntésére, amely a jelen Szerződésből vagy azzal összefüggésben, annak megszegésével, megszűnésével, érvényességével vagy értelmezésével kapcsolatban keletkezik, úgy a vitás kérdés első írásbeli jelzésétől számított 10 napon túl bármelyik fél a bíróság előtt eljárást kezdeményezhet.
4./ Az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a jelen ÁSZF-t bármikor előzetes bejelentés és külön értesítés nélkül egyoldalúan módosítsa.
5./ A Felek kijelentik, hogy jelen szerződési feltételekből eredő jogok gyakorlása és a kötelezettségek teljesítése során a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően, kölcsönösen együttműködve járnak el.
6./ A jelen Szerződés elválaszthatatlan mellékletei az alábbi dokumentumok:
XVI. 1. számú melléklet: elállási nyilatkozat minta
Címzett [ide a vállalkozásnak a nevét, postai címét és elektronikus levelezési címét kell beillesztenie]:
Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):
Kelt
XVII. Digitális kurzusokkal kapcsolatos Általános Szerződési Feltételek
1./ A szolgáltató digitális oktatási kurzusokat szervez a szolgáltatást felhasználók részére az alábbi ÁSZF szerint. A felhasználók kizárólag ezen szerződési feltételek szerint jogosultak a szolgáltatás igénybevételére. Elöljáróban fontos tisztázni, hogy Eladó NEM oktatási intézmény.
XVIII. A szerződésben használt fogalmak:
Ptk.: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
szolgáltató: Jeges Barbara
Felhasználó: az a természetes vagy jogi személy, aki a 23 Barbi Voice Studio-tól, mint szolgáltatótól a nyújtott szolgáltatást megrendelte;
Számlafizető: a felhasználó vagy a díjfizetésre kötelezett, ha nem azonos a felhasználóval
XIX. Általános rendelkezések
1./ A weboldalon található, illetve a kurzusok során a képzésekben résztvevők számára biztosított minden tartalom a szolgáltató, partnerei, vagy az előadók tulajdonát képezi. Bizonyos tartalmak a felhasználók tulajdonában lehetnek.
2./ „Tartalom”: a szellemi tevékenység körébe tartozó művek, tárgyak, ideértve az irodalmi műveket, szövegeket, előadásokat, beszédeket, számítógépes programokat, mobil programokat és alkalmazásokat, valamint audio- és vizuális műveket (videó tanfolyamok, infografika, hangfelvételek, képek, védjegyek, kereskedelmi megnevezések, logók, hyperlinkek, beleértve azok részeit, információk és minden egyéb, a weboldalunkon közzétett tárgy vagy anyag).
A weboldal tartalma (adattartalom, szerkezet és megjelenítés) szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal használatával Ön vállalja, hogy a weboldal tartalmát semmilyen célból nem rögzíti, módosítja, szerkeszti, másolja, adaptálja, sokszorosítja, terjeszti, osztja meg, vagy használja fel.
3./ A szolgáltató által kínált tartalomhoz kizárólag személyes felhasználás céljából férhet hozzá, harmadik fél szerzői és egyéb tulajdonosi jogainak megsértése nélkül, feltéve, hogy jelen szolgáltatásokat kizárólag jóhiszeműen, a jogszabályok és jelen ÁSZF tiszteletben tartásával használja és veszi igénybe.
4./ A jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően személyes, nem kizárólagos, nem átruházható, visszavonható jogot biztosítunk az Ön által megrendelt és kifizetett kurzushoz történő hozzáféréshez (ingyenes kurzus esetén jelentkezését követően) azzal, hogy Ön nem jogosult a kurzus anyagának, valamint a weboldal tartalmának letöltésére vagy másolására.
5./ Egyes szolgáltatásaink lehetővé teszik, hogy kérdéseket tegyen fel a kurzusok előadójának, megossza véleményét a kurzusról. A weboldalunkon vagy a kurzusok során elküldött tartalomért Ön teljes felelősséggel tartozik.
XX. A szolgáltatás és igénybevételének módja
1./ A szolgáltatások igénybevételéhez, a kurzusra történő jelentkezés, illetve a kurzus díjának megfizetése szükséges. Szolgáltató a kurzus díjának megfizetését követően, legkésőbb 2 napon belül osztja meg felhasználóval a szükséges linket (wetransfer-en keresztül, tömörített „zip” file formátumban), mellyel felhasználó el tudja érni kurzusban szereplő anyagokat.
2./ A kurzus megtekintésének joga nem jogosítja fel a felhasználót a kurzus viszonteladására (ideértve a számlainformációk megosztását, vagy a kurzus illegális letöltését és bármilyen megosztását). Jogi szempontból ez azt jelenti, hogy korlátozott, azaz nem kizárólagos, nem átruházható engedélyt adunk Önnek azon kurzusok és kapcsolódó tartalmak elérésére és megtekintésére, amelyek részvételi díját megfizette, kizárólag személyes célokra. A kurzusok anyagának minden egyéb felhasználás tilos. Felhasználó a kurzus anyagát, vagy annak részét nem sokszorosíthatja, terjesztheti, továbbíthatja, értékesítheti, sugározhatja; nem adhatja bérbe, nem oszthatja meg; nem módosíthatja, adaptálhatja, szerkesztheti, nem hozhat létre származékos műveket.
3./
XXI. A szolgáltatások változásai
1./ Szolgáltató fenntartja a jogot a meghirdetett kurzusok átütemezésére, módosítására, esetleges visszavonására a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek mellett.
2./ Szolgáltató az esetleges változásokról a kurzusra jelentkezett felhasználókat egyidejűleg értesíti.
XXII. Visszatérítések
1./ A megfizetett díj visszatérítésére kizárólag a személyen vagy online módon megtartott órák esetében van lehetőség. Ezen esetekben a szolgáltató vállalja, hogy a személyes vagy online úton megtartandó órák általa történő lemondása esetén a kurzus megfizetett díját a lemondástól számított 10 munkanapon belül visszatéríti felhasználó részére az általa megadott bankszámlára. Ez esetben szükséges, hogy a felhasználó a lemondásról történő értesítés kézhezvételét követően haladéktalanul adja meg azt a bankszámlaszámot, amelyre az összeg visszautalását kéri. A barbivoicestudio@gmail.com email címre kell küldeni az adatokat.
2./ Amennyiben a Megrendelő kurzust vásárol meg Eladótól, Eladó tekintettel arra, hogy különböző kurzusokhoz tartozó kész „csomagokat” küld a Megrendelő részére, ezen megrendelések körében a megfizetett díjat nem áll módjában visszafizetni.
3./ Fentieken túlmenően szolgáltatónak nem áll módjában a kurzus részvételi díját visszatéríteni.
XXIII. A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
1./ Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a Megrendelés tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt Áruknak, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Elküldöm” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.
2./ Ön az „Elküldöm” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Eladó köteles a megrendelésének megérkezését a Vásárló felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
XXIV. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte, fizetési mód
1./ Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő 48 órán belül e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.
2./ A termékek ellenértékét kizárólag banki átutalás útján rendezheti.
Egyebekben a jelen ÁSZF-ben foglalt szabályok alkalmazandóak a kurzusokkal kapcsolatban
Címzett: 2023 Barbi Voice Studio – Jeges Barbara
Cím: 4024 Debrecen, Tímár utca 14. 1/3
Elektronikus levelezési cím: barbivoicestudio@gmail.com
Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződés kötés időpontja/átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve, címe:
Vételár visszafizetésének módja, abban az esetben, ha eltérő a fogyasztó általhasznált fizetési módtól (amennyiben banki átutalással kéri, a bankszámlaszám megjelölése):
Fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papíralapon tett nyilatkozat esetén):
Kelt:
+36300872748
barbivoicestudio@gmail.com
© 2023 Barbi Voice Studio